DO DZIEŁA: Gwiazdy prosto z kartonika

Dziś szybka wrzutka ze świata świątecznych ozdób. Do jej stworzenia zainspirowały mnie stosy kartonów zalegające na moim stryszku. Większość prezentów zamówiłam przez internet omijając potencjalne tłumy w sklepach (brrr!). Kiedy już wszystko rozpakowałam, byłam gotowa do tworzenia fortu z pustych pudeł. Ale że miałam wolny dzień, postanowiłam spędzić go na wycinaniu i klejeniu ;) 
Robienie gwiazdek dla grupy ponad 20 osób ma niewielki stopień trudności (powiedzmy dwie **), natomiast zabiera sporo czasu (****). Połączenie tej prostoty z efektem końcowym zasługuje natomiast zdecydowanie na *****. 

Co jest potrzebne:
- niepotrzebne kartony 
- nożyczki 
- klej uniwersalny UHU lub klej magiczny (w zależności od Twoich upodobań)
- nitka i igła do zrobienia zawiesidełka
- podkładka ochraniająca stół przed zabrudzeniem
- pastele olejne 



Do gotowej, pokolorowanej gwiazdki dodaj zawiesidełko, aby móc ozdobić nią np. choinkę. 
Prawda, że proste? Poniżej wrzucam gwiazdki wykreowane przez pewną niezawodną osiedlową ekipę. 

Ściskam

Twoja Helen


#ozdobyswiateczne #ozdobyswiatecznediy #DIY #diy #warsztatydladzieci #warsztaty #swiateczneklimaty #kulturalnaagentka



Komentarze