DO DZIEŁA: Uskrzydlone, odleciane. Papierowe ptaki znajdują wiosnę.


Ulululubiona moja pora roku już za chwilkę. Wiem bo częściej obserwuję niebo. Szukam na nim nie tylko słońca, ale i uskrzydlonych dowodów na start wiosny. Zlatują się póki co jeszcze dość nieśmiało, dlatego postanowiłam je zwabić. 

W tym celu przeszperałam zapomnianego ostatnio Pinteresta i zainspirowałam się prezentowanymi tam wiosennymi dekoracjami, aby stworzyć na ich bazie ptasi szablon. A potem... zaprosiłam do współpracy nieocenioną ekipę z elbląskiego Klubu Osiedlowego "Junior". 


Rzeczy potrzebne do zmajstrowania ptaka:

- wydrukowany szablon (szukaj na końcu posta!) 

- klej

- nożyczki 

- kolorowe tasiemki

- piórka (znalezione lub kupione w sklepie z cudami)

- kredki, mazaki 

- taśma klejąca

- oraz inne szpargały z Twojej magicznej szufladki z plastycznymi cudeńkami 

- dodatkowo, ale możesz się bez tego obyć: nity i sprzęt do ich instalowania* 


* dzięki sprzętowi do nitów możesz zrobić nie tylko dziurki do zwieszenia ptaków, ale i kilka dodatkowych przez które możesz przewlec kolorowe tasiemki


I tak wspólnie stworzyliśmy rajskie, dwustronnie kolorowane ptaki w ilości hurtowej (zasada: jeden ptaszor zamieszka w klubiku, reszta wylatuje do nowych domków). Część prac pozawieszaliśmy na ozdobnych tasiemkach  pod lampami. 


Chwytaj szablon i uskrzydlaj wybrane wnętrze! 



Twoja Helen


#szablon #wiosennedekoracje #szablonptaka #ptaki #papieroweptaki #wiosenneozdoby #lekcjeplastyki #plastyka #dodziela #dodzieła #wiosnawdomu #diy #kulturalnaagentka 

Komentarze